piątek, 29 maja 2015

HAUL ZAKUPOWY

Cześć Kochani !

W maju udało mi się upolować na promocji ( w tym - 49% !!! ) w Rossmanie wiele fajnych rzeczy. Nie jest tego jakaś kolosalna ilość, jednak jak na mnie dosyć sporo. Musiałam przecież umilić sobie czas matur, a więc jestem prawie całkowicie rozgrzeszona :D



Jeżeli patrzeć na to w perspektywie ( prawie ) całego miesiąca to nie jest to kosmiczna ilość, a raczej szaro przeciętna.
Moim najukochańszym łupem jest szczoteczka elektryczna Oral-B Vitality, niestety moja stara z Rossmana odmówiła posłuszeństwa. Zakup okazał się strzałem w dziesiątke, szczoteczka spisuje się świetnie. Dodatkowao ma 2-minutowy czasomierz, co jest mega przydatne.



W moje dłonie wpadła również baza rozświetlająca Lumi Magique z Loreala, jak do tej pory szału nie ma. Jeszcze trochę potestuję i zobaczymy co z tego wyjdzie.
True match z Loreala o tym podkładzie było dosyć głośno, więc zdecydowałam się właśnie na niego. Szczerze mówiąc jest bardzo przyjemny, na buzi wygląda ładnie. Ma dosyć dobre krycie, jest ciut za jasny ( mam go w kolorze N1 Ivory ) mimo to polubiliśmy się.


( od lewej )
Eveline 934
Sally Hansen Brick Wall 510
Rimmel Peachella 408
Rimmel Beige Babe 397

Dodatkowo kupiłam sobie jeszcze top coat z Eveline, pierwsze wrażenia zrobił nawet całkiem przyzwoite.





Do wystroju mojego pokoju nabyłam drewniany napis Love, moim zdaniem wygląda calkiem ciekawie. Jednak musze zastanowić się nad zmianą miejsca z tego względu, że literki czasami lubią spada. Nie śpię przy samym zagłówku, oparciu ( jak to nazwać? xD ) i całe szczęście, bo ,, O '' by przywaliłoby mi w czoło :D.

Nie opisywałam dokładnie każdej z rzeczy, bo uważam że to trochę bez sensu.

To tyle na tą notke, trzymajcie się cieplutko :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz