czwartek, 11 kwietnia 2013

Moja walka z niedoskonałościami.

Cześć :]

W dzisiejszej notce zestawie ze sobą 3 produkty do niedoskonałości. Każdy produkt na różnych osobach działa troszeczkę inaczej, więc opowiem Wam o mojej cerze.Jest mieszana, teraz już nie mam tak dużego problemu z pryszczami, jednak nadal występują. Moją największą tragedią są zaskórniki na nosie. Próbowałam bardzo dużo produktów i nic. Teraz testuję olejek pichtowy, po miesiącu opisze efekty :)

Zestawiłam ze sobą produkty do stosowania punktowego. Nie pamiętam cen, jednak każdy ok 10-15 zł (?)


ZIAJA - kuracja antybakteryjna .
Produkt mieści się w małej tubce o pojemności 15 ml. Zakupiłam go w aptece. 
Skuteczność : poradził sobie dosyć szybko z pryszczami, jestem zadowolona z efektu .
Wydajność :  umiarkowanie wydajny
Ocena : 4/6

Czy kupię ponownie ? TAK
BARWA - SIARKOWA MOC -  antybakteryjne specjalistyczne serum do stosowania miejscowego .
Produkt mieści się w małej tubce o pojemności 15 ml. Zakupiłam go w Rossmanie. Zostawiamy go na twarzy 20 minut, następnie zmywamy.

Skuteczność : nie zauważyłam, żadnej poprawy, TRAGEDIA
Wydajność : umiarkowanie wydajny 
Ocena : 1/6

Czy kupię ponownie ? NIE

GARNIER - roll-on przeciw niedoskonałościom .
Produkt mieści się w praktycznym opakowaniu ( nie mam pojęcia ile ml, ponieważ wszystko mi się starło ). Bardzo łatwy w aplikacji, ze względu na tą kuleczkę : ] Zakupiłam go w Naturze.

Skuteczność : zdecydowanie przyspiesza eliminacje niedoskonałości
Wydajność : super wydajny
Ocena : 3/6

Czy kupię ponownie ? MOŻE

Dzisiejszym wygranym jest produkt z Ziaji .
Jaki jest Wasz ulubiony produkt do walki z niedoskonałościami ? 


Dziękuję za przeczytanie i życzę miłego wieczoru :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz